نفروپاتی فشار خون با کراتینین 3.6: آیا این امکان برای من آن را کنترل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی فشار خون با کراتینین 3.6: آیا این امکان برای من آن را کنترل

من یک بیمار بیماری کلیوی مبتلا به فشار خون چند سال است. به تازگی، آزمون نشان داده شده است که سطح کراتینین من است تا 3.6، من تعجب است این امکان برای من برای کنترل بیماری من خوبی؟
به صراحت بگویم، سال فشار خون بالا ممکن است باعث آسیب کلیه ها ساخته شده است که افزایش کراتینین شود. شما می دانید، بیماری اولیه بیماری کلیه خود را است فشار خون بالا، در نتیجه، کنترل خوب فشار خون خود را حیاتی مهم برای بازیابی کلیه خود را است. اما از شرایط فعلی خود را، مشکل ریشه صدمه به کلیه ها ساخته شده است که عملکرد کلیه خود را به پایین و کراتینین بالا می رود است. بنابراین، برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خود را می تواند اولین گام در جهت حفظ عملکرد کلیه خود را از کاهش و زوال.
گام دوم این است برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود را و در عین حال تعمیر آن قسمت از اختلال عملکرد کلیوی خود را (با توجه به بیماری های کلیوی یک نوع از بیماری مزمن پیشرونده است، بنابراین هنگامی که کراتینین بالا می رود، به این معنی که حداقل 50٪ از عملکرد کلیه شما دارای حاضر آسیب دیده است). در این روش هدف از درمان دوره دوم: برای بازگرداندن و افزایش عملکرد کلیوی طیف خود را به دست آورد و تضمین شده است.
چون در حال حاضر کراتینین خود را فقط کمی افزایش می یابد بنابراین صدمه به کلیه ها هنوز در مراحل اولیه، اگر درمان سیستمیک (مانند درمان بالا هفت) می تواند به موقع داده شود، عملکرد کلیه خود را هنوز هم می توان دوباره بازسازی و کراتینین برگشت به حد طبیعی خواهد رفت. بنابراین، زندگی عادی خود را نگه دارید در جریان است و بدون نیاز به نگرانی در مورد نارسایی کلیه دیگر.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی فشار خون، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: